Uživatelský avatar
stiifii
Píšu hodně
Příspěvky: 1591
Registrován: 14.09.2009 0:00

no pro ty 600 je i ta 56 na hrane....
" Pitbull tires! ... other tires are a joke! "
" Seru na poli , jezdím pro body... "
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

takže když mám chcípáka motor 55z tak 32ka půjde kouřit,to je pohoda,to jsem vždycky chtěl.....
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Takze teoreticky muj regl MD28DCR by mel byt uz nakou dobu po smrti, kdyz je jeste slebsi nez ta 32ka..

Speed 600 ECO jezdim v CC pres pul roku a obcas tomu davam slusny cocky.. Hlavne co se tyce treba brzdeni a rozjezdu, protoze CC diky rychlym prevodum nedrzi v kopci.. Takze klidne se x krat rozjizdim nebo stojim klidne i deset vterin na plny brzde, nez se uvolni misto abych mohl nekam popojet.. Nikdy sem nemel problem..

Jsou treba nejake technicke rozdily mezi touhle moji pravekou radou a tou novou ? Treba jine soucastky ? Jiny material ? Jine spoje ? Celkem by me to zajimalo.. :-)
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
Ozy
Nově příchozí
Příspěvky: 76
Registrován: 22.01.2011 0:00
Bydliště: Karlovy Vary

Taky jsem dostal info od vyrobce, ze motor Axial 55T je nevhodny a ze muze dojit k odpaleni reg. starsi verze 36A. Jezdim pastorek 20T a jezdim s nim od brezna, nikdy jsem ho nesetril. Pred cca. 2 mesicema mi jel dopredu jen tak na 50%. Mel jsem ho jen nastaveny jumperem na 100% dopredu, ostra brzda, 100% dozadu. Nejdriv stacil restart baterkou, pak uz to nepomahalo. Nakonec jsem dal pryc jumper a reg. funguje a je nastaveny tak jak byl jumperem. Starsi verze reg. se zdaji byt odolnejsi :P
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1329
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Rozdíly jsou v podstatě ve všem - z hlediska uživatelů je asi největší rozdíl v použití modernějších výkonových stupňů, které mají menší vnitřní odpor a tím se také míň zahřívají. I ostatní součástky jsou jiné - především výkonnější procesor, kam se vejde mnohem víc SW ( proto také je možné větší možností různých nastavení ). S tím také souvisí nové desky a další ...
Co se týká výkonu, tak i na 10A regulátor se dá připojit třeba motor Speed 900. Jenže je potřeba udělat všechno proto, aby se omezily proudové nárazy a motor neodebíral trvale víc jak povolený odběr. Už jsem to psal dřív - nejhorší jsou prudké a rychlé změny, kdy je třeba počítat nejen se setrvačností samotného rotoru, ale hlavně se setrvačností celého auta. V tomto mají třeba lodičkáři výhodu, protože klidně můžeme roztočit šroub naopak, než je směr jízdy - v tom případě je regulátor zatěžován jen setrvačností rotoru a odporem šroubu ve vodě - hmotnost celé lodě se na tom, na rozdíl od auta, nepodílí.
Nejideálnější dimenzování regulátoru je podle jeho zkratovacího proudu - někde se tyto proudy udávají ( třeba u motorů Graupner ), jinde je potřeba ten proud změřit. Stačí na to klešťový ampérmetr a pustit na krátko do motoru šťávu z čerstvě nabitých baterek ( pochopitelně bez regulátoru ) a zastavit hřídel. Opravdu na krátko ( jen co se přečte údaj na měřáku ) a hned potom pustit, protože není dobré takto zbytečně motor trápit delší dobu.
A v provozu umožnit regulátoru co nejlepší chlazení.
Pokud je regulátor na hranici použitelnosti, tak hodně pomůže naprogramovat delší časy akcelerace a decelerace.
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

Trochu to tu oživim :-D
hele už jste někdo posílal na přeprogramování dsys? mám tu dva který by to potřebovaly,kam to mám poslat normál na jejich adresu?? díky W.
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score
Uživatelský avatar
jobik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 993
Registrován: 24.06.2010 0:00
Bydliště: Vysoké Mýto

Wendis píše:Trochu to tu oživim :-D
hele už jste někdo posílal na přeprogramování dsys? mám tu dva který by to potřebovaly,kam to mám poslat normál na jejich adresu?? díky W.

Asi jo já to po domluvě po emailu tam taky budu posílat :wink:
Pepe
CC-01-Pajero fr. 2,4Ghz
http://jobik8.rajce.idnes.cz
JEEP Wrangler YJ
Stavba: Land Rover Discovery III ...
(OO=[][]=OO)
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

super díky,taky teda nejdřív napíšu mejla :-) moc dík :-)
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

Já tam posílal celou porci z krámu. Měl jsem je za dva dny zpátky. Napiš p. Davidovi mail a domluv se s ním. Jde to rychle, pohoda....
Uživatelský avatar
Astala
Přispěvatel
Příspěvky: 217
Registrován: 01.12.2011 0:00
Bydliště: Cheb
Kontaktovat uživatele: WWW

Ja mam 56 Dsys a na zacatku zimi mi prestal fungovat jak kdyby ho odpalil motor. Volal jsem panu Davidovi a ten mi rekl ze to prave vypada na odpaleni motorem a ze na nase motory do expedic by jsme meli mit min. 96 Dsyse a to tam mam origo AXIAL 55T. Regl jsem poslal a za 5 dni byl zpet a prej ze ho pouze preprogramovali, jelikoz ted u tech poslednich novejch modelu meli pri vyrobe problem s programovanim, a nektere jsou proste spatne naprogramovane. Tomu mymu prej byla konkretne zima. A to sem sli na expe a bylo asi 13 stupnu :lol: kazdopadne od ty doby funguje uplne v pohode. Takze poslat na preprogramovani vrele doporucuji :wink: :lol:
Uživatelský avatar
Wendis
Veterán fóra
Příspěvky: 3884
Registrován: 02.05.2011 0:00
Bydliště: Most

těm mým je taky zima,takže je musim poslat
jinak díky :-)
SCX10 HZJ 75 pickup
TRX4
Yokomo DPM
Yokomo YD2
Axial Yeti Score
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Kdo máte zkušenosti z DSYS

já mam tejden 90 a zatim mu zima nebyla takže snad už bude přeprogramovanej
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

Když David régl přeprogramuje, tak alespoň u nových to označil na tom přebalu rukou psaným "V4.4" - což předpokládám je verze SW
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Kdo máte zkušenosti z DSYS

jinak se to poznat nedá ?
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1329
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Verze SW by měla být uvedena i v návodu - takže u těch kusů, co se přeprogramovávali, tak je verze SW napsána na obalu a u těch dalších, už s novým SW přímo z výroby je to uvedeno v návodu v technických údajích na straně 11.
Bude to také možné vyčíst z USB komunikátoru a z nové programovací karty.

Zpět na „Pohony a regulátory“