to uz je po sprse :-D na tech foto neni videt to blato, cestou domu jsem nasel zopar "louzicek" :-D tak jsem neodolal, ale to jsem uz nefotil, ale blata z toho slo fajnove
Mam taky dotaz, chcel by som po aute aby slo trosku rychlejsie, mam tam motor Graupner Speed 600 (zevraj), ale redukcnu prevodovku takze ta rychlost je cca krokom maximalka. Ten Graupner by mal byt cca 30T ma 18.200 ot/min. A teraz otazka aky zmysel by malo podla vas odbornikov hodit tam napriklad http://www.mz-racing.net/p6014-125000011-clash-18t/ 18t 28.000 ot/min to by uz mohlo trosku potocit ... len co to urobi s prevodovkou ?
Tak 30závitů mít určitě nebude, spíš tak 23 ;-). A ten clash si myslim, že to nebude to pravý i když, píšeš, že máš redukčku, takže zátěž na něj bude minimální, tim pádem by to mohl zvládnout. Takže já myslim, že ho můžeš použít, ale počítej s tim, že to nemusí vydržet regl ;-).
Legenda zvaná Plísňák cabrio HAJZLTEAM + ještě nějaký rychlý mrchy
to ma nenapadlo... preco by to nevydrzal ? teda nepozeral som do technickych specifikacii pre kolko zavitove motory je stavany to je pravda :roll:
EDIT: teda pozrel som si navod k regulatoru, ale nie je tam uvedene obmedzenie pre "nizko otackove motory" tento regulator je pre auta aj lode a lode, pouzivaju vysokootackove motory :idea: