Uživatelský avatar
hilux3
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 24.06.2011 0:00
Bydliště: Brno

Já mám 13kg servo a maká to auto má 3,7kg a maká to,v kolech mám 300g závaží a máká to a vše ovlivnuje servo takže 3A jsou dostačující.Takže hoši nevím kde máte chybu.
Chevy Blazer 1975

"4x4 OFF ROAD MOUNTAIN TRIP"
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

prysk píše:Tak bez jedný sady ledek to funguje.Mam jednu sadu ledek v nárazníkách(2x červená vzadu,2xbílá vpředu),druhá jsou světla na autě (2xbílá+2xčervená) a včera jsem zapojil na zahrádku od leeho 4x bílá a 2x červená. Takže to je asi trochu moc? :). Tak jsem odpojil nárazníkový a zůstaly jen na autě a na zahrádce. Dohromady 6xbílá a 4x červená dioda.


Běžná (tj. v podstatě ta nejslabší, v normálním plastovém pouzdře se dělají třeba i 80mA) vysoce svítivá LED má 25mA x 12ks = 350mA.
Nevím, co udělá při zapnutí servo, ale mě bere zatížená MG996 skoro 2,5-3A. Zkrátka přidáním ledek se BEC klidně přetížit dá.
Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

no pokud ae2 s 2A bec to bere a vyměním za dsys, tak myslím, že chyba je evidentní. nebo máš jiný názor? neudělal jsem nic, jen vyměnil regulátor.... je potřeba u dsyse něco nastavit, vypnout, přepnout????
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
rtomecek
Nově příchozí
Příspěvky: 75
Registrován: 03.04.2011 0:00
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele: WWW

Ja Ti reknu kde - v reglu. Jestlize to 2A Axial regl utahne, proc to neutahne 3A DSYS? Chyba neni v mem servu, ale rekl bych, ze v ochrane toho BECu. Jen tak pro zajimavost, i 3A UBEC z HK s tim servem maka naprosto v pohode...
Traxxas E-Revo VXL, Axial Wraith, Axial SCX10
www.mojemodely.cz, CalcRC
Uživatelský avatar
hilux3
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 24.06.2011 0:00
Bydliště: Brno

rtomecek píše:Ja Ti reknu kde - v reglu. Jestlize to 2A Axial regl utahne, proc to neutahne 3A DSYS? Chyba neni v mem servu, ale rekl bych, ze v ochrane toho BECu. Jen tak pro zajimavost, i 3A UBEC z HK s tim servem maka naprosto v pohode...


A nejsou špinavý kontakty u toho becu já je občas čistím.A výchylky nesmí být větší než doraz SERVA potom ti ten bec vypne tak si to zkontroluj.
Chevy Blazer 1975

"4x4 OFF ROAD MOUNTAIN TRIP"
rtomecek
Nově příchozí
Příspěvky: 75
Registrován: 03.04.2011 0:00
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele: WWW

Myslis u toho z HK? I kdyby byly, tim lip pro HK a tim hur pro DSYS. Nebo si myslel neco jineho? Ale ted bez srandy. Ne, kontakty nejsou nikde spinave, tohle si hlidam. Netvrdim, ze DSYS je spatny regl. Tvrdim, ze jeho 3A BEC je slabsi, nez u jinych reglu BEC, ktery ma jenom 2A. To je vec, kterou neovlivnis. Ten problem nema reseni, jde to pouze obejit...
Traxxas E-Revo VXL, Axial Wraith, Axial SCX10
www.mojemodely.cz, CalcRC
Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

Pajero píše:
rtomecek píše:Ja Ti reknu kde - v reglu. Jestlize to 2A Axial regl utahne, proc to neutahne 3A DSYS? Chyba neni v mem servu, ale rekl bych, ze v ochrane toho BECu. Jen tak pro zajimavost, i 3A UBEC z HK s tim servem maka naprosto v pohode...


A nejsou špinavý kontakty u toho becu já je občas čistím.A výchylky nesmí být větší než doraz SERVA potom ti ten bec vypne tak si to zkontroluj.


bec vypne když lehce pootočím s volantem? jaký kontakty becu myslíš? myslím, že jsi mě napadl a bylo to jen z plezýru. zatím mi nepřijde, že by jsi mi poradil nic moc. ani jsi mi neřekl co jsem měl za modelářské hrůza příspěvky. škoda, že se tady může každý schovat a psát z paty. ale i tak díky, aspoň jsme vše zkontroloval:-)
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

Pajero píše:
rakpavel píše:jj, dsys a jeho BEC. včera jsem zkoušel servo MG996R a bec to také nedal. Dsys je z mého pohledu fakt opruz. zlatá ae2


když sním umíš pracovat tak vopruz není mě funguje už leta zima,leto,zima,leto i v -25 a vše ok.Takže je to v rukách pane rakpavle.A když už pročítam tvoje věci co se týče modelařiny tak je to dost síla :lol:


Pokud Ti funguje už "léta", tak to asi bude starej typ MD..., ne? Ten nám taky funguje, s MG996 i osvětlením. Pokud si pamatuju, tak prakticky všechny poslední dobou probíraný problémy se točí kolem nové řady MDD...

K tomu "zlatej AE2" se rád připojuju, s díky Ríšovi. :HI:
Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

aha tak tady bude zakopaný pes, mám nový dsys. škoda jen, že každý kdo ví prd mě i tak napadne, že jsem trouba....
Naposledy upravil(a) rakpavel dne 19.07.2012 10:59, celkem upraveno 1 x.
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
rtomecek
Nově příchozí
Příspěvky: 75
Registrován: 03.04.2011 0:00
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele: WWW

To eos: zacinam litovat, ze jsem ti ten regl prodal. Naivne jsem si myslel, ze si polepsim... :(
Jinak oba moje DSYS regly jsou nove (MDD56W a MDD90W) a u obou jsem resil problemy, nejen s BECem...
Traxxas E-Revo VXL, Axial Wraith, Axial SCX10
www.mojemodely.cz, CalcRC
Uživatelský avatar
hilux3
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 24.06.2011 0:00
Bydliště: Brno

Ne pánové mám novou 56A i s novým sw.Tu starou jsem měl taky akorát 36 nebo 32 ted nevím a tam jsem ji odpálil protože jsem měl nastavenou silnou brzdu.Od te doby co mám 56 tak jsem spokojenej a žádnej problém až na jednu věc,mám ho v zateplené krabičce a v nedávno silných teplech 30% se mi zahříval a vypínala tepelná pojistka stačilo otevřít krabičku nechat vychladit a vše OK. :wink:
Chevy Blazer 1975

"4x4 OFF ROAD MOUNTAIN TRIP"
Uživatelský avatar
rakpavel
Častý přispěvatel
Příspěvky: 681
Registrován: 19.05.2011 0:00
Bydliště: Senohraby
Kontaktovat uživatele: WWW

tak je vidět, že s tím nemáš žádné problémy jen Ti to hoří a vypíná tepelná pojistka....:-)
Jeep Wrangler YJ home made absolutely, Tekin FXR
Axial SCX 10 Deadbolt
Futaba 4PK

bylo:
XR10 bj4v bwd FXR by Pavel
Toyota Tundra na SCX 10
SCX 10 Dingo
Axial wraith
Kyosho MP9e
Uživatelský avatar
hilux3
Nově příchozí
Příspěvky: 64
Registrován: 24.06.2011 0:00
Bydliště: Brno

To hoří byla moje chyba,a tepelná pojistka v ty krabičce bylo asi 50 stupnu a jel jsem stále do kopce 9h při 30% takže právo na odpočinek má.
Chevy Blazer 1975

"4x4 OFF ROAD MOUNTAIN TRIP"
Uživatelský avatar
minotaur
Veterán fóra
Příspěvky: 4477
Registrován: 06.09.2009 0:00
Bydliště: Lázně Toušeň
Kontaktovat uživatele: WWW

Pánové, prosím bez těch jízlivostí, ať se tu něčeho dobereme pokud možno bez přetlačování. Děkuji.
Na Venomu jsem jeden čas jezdil starou MD36 s 55z. motorem a MG946 + pár světýlek. Šlapalo to spolehlivě. Nicméně to ale vypadá, že by u nové řady mohl být nějaký problém s BECem, možná příliš striktní meze nastavení ochrany, co já vím... Problém s nízkou teplotou taky řešil nový firmware.
Michal Nováček - RC.305 - http://rc.305.cz
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

rtomecek píše:Myslis u toho z HK? I kdyby byly, tim lip pro HK a tim hur pro DSYS. Nebo si myslel neco jineho? Ale ted bez srandy. Ne, kontakty nejsou nikde spinave, tohle si hlidam. Netvrdim, ze DSYS je spatny regl. Tvrdim, ze jeho 3A BEC je slabsi, nez u jinych reglu BEC, ktery ma jenom 2A. To je vec, kterou neovlivnis. Ten problem nema reseni, jde to pouze obejit...


Přesně! DSYS je chytrej, do "praktickýho života" někdy až moc, ale udávaný parametry jsou prostě, ve srovnání s konkurencí, děsně předimenzovaný, tj. má mnohem menší "provozní rezervy". Už jsem to tu psal několikrát, stačí trochu srovnávat. Stejně velký letecký regly, který jsou notabene jednosměrný a většinou výborně chlazený, mívají udávány cca poloviční zatížitelnost, a naopak většina, účelem použití srovnatelných konkurenčních reglů, má nejen často větší rozměry, ale hlavně podstatně masivnější a účinnější chladiče, mnohdy aktivní. Parametry, jako ztráta polovodiče a výkonový koeficient chladiče se prostě "ukecat" nedaj. Hodně dělá optimalizace a odladěnost konstrukce, kde mají logicky trochu navrch tradiční osvědčené značky. Mezi ty, při veškeré úctě ke zřejmé snaze o pokrok, DSYS zatím moc nepatří, leč vzájemná komunikace, analýza obskurních výmyslů uživatelů a reflexe na ty, co se zdaj aspoň trochu konstruktivní, je k tomu, myslím, dobrá cesta.

Zpět na „Pohony a regulátory“