










, a tak jsem se rozhodl, že ta kola zkusím prohloubit. bohužel už jsem měl mašinu rozebranou... a při pokusu o prohloubení zubů se nedařilo, tak jak bych chtěl, proto došlo na novou výrobu kol. Ta jsem už dopasoval k naprosté spokojenosti - bez žádné vůle.




demontovat stará serva ven, a vyzkoušet, jestli se tam toto zařízení vejde. To bylo horší, než stavět nový model. Podívejte se, jak jsem musel rozebírat... vůbec se mi ta práce nelíbila. 









Mila198 píše:Dnes jo, ale horší to bude zítra
Leprasol píše:Prosímtě ten výstup ze zařízení k páce serva bude ještě někde v nějakym ložisku? Připadá mi, že takhle volně by při těch silách, co tam budou působit, mohl přijít k úhoně.
protože jako jediný jsi si všimnul toho vedení. Dole po šáskem je plocháč asi 25x5 mm ve kterém je otvor s ložiskem myslím MR106, a teprve pod ním je ta páka řízení, tak jak to bylo ve starém provedení se dvěma servy, což jsem tu už psal trucky-zemedelska-technika-a-vicenapravove-stroje-f47/milovo-stroje-ve-velkem-meritku-t6733-60.html Přeci bych něco takového neudělal, a kdyby náhodou, tak už by to dávno předtím nevydrželo.tiesto8 píše:Mila198 píše:Dnes jo, ale horší to bude zítra
ahoj pokud by si chtěl tak v práci používáme označování vodiču pomoci pliographu. je to hrozně jednoduchý a univerzální ,jsou to plastová písmenka a čísla nastrkana v plast. obalu a nastčený na vodič

Mila198 píše:tiesto8 píše:Mila198 píše:Dnes jo, ale horší to bude zítra
ahoj pokud by si chtěl tak v práci používáme označování vodiču pomoci pliographu. je to hrozně jednoduchý a univerzální ,jsou to plastová písmenka a čísla nastrkana v plast. obalu a nastčený na vodič
Něco jsem asi už viděl, ale nevím, jestli by to bylo vhodné na ty moje drátky o průřezu nula-nula prd, protože těch je tam nejvíce.

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“