hele důležitý je dát dopředu na konce osiček takový plastový víčka... jakmile ti jedno chybí ses v pr a dělá to bordel .. potom je dobrý prostudovat manuál nevím jestli ho dávaj i k vezi RTR .. občas se stane že se něco zapomene :) ale většinou jsem přišel na závadu po druhém rozebrání do šroubku :)
mě jelo pajero hezky potichu do tý doby než jsem jedno to pouzdýrko stratil ... pak se s toho stala motorovka... sice to nebyla takova vůle aby to šlo přez zuby ale bylo to strašný ... nahradil jsem to kusem víčka od lepidla .) jinak dávám do převodovky celkem dost vazelínky třeba ti to pomůže
Hele CC-01 mám chvilku a je to pěkně tichý je pravda, že jsem do převodů dal tunu vazelíny na ložiska, jestli jsi ty převody nemazal, tak ti to snad může rachtat, ale já to na sucho fakt nezkoušel.
Futaba 3PM, Tamiya CC-01 Mitsubishi Pajero, Savox SC-0352MG Digital, Aku Muchmore Li-Pol, Motor Novak Crawler 55T, Regulátor DSYS MD28DCRS+MDPG14, Pneu 1.9 Rock Claw
možná vim co to je, měl jsem to taky, jak máš na převodech takový ty koncovky na ty hřidele za který ty převody držej v tom krytu, takový ty malý bílí hajzlíci, tak jestli je tam nemáš obráceně!?
jj viim co myslis.. sice sem to kontroloval, ale o vykendu to poradne rozeberu a pokusim se to rozchodit..
EDIT: cepicky sem jeste zkontroloval a sou ok..
kdyz v aute neni motor, tak se vse toci pekne zlehka.. pritom uchyceni motoru mam spravne podle poctu zubu na pastorku.. :roll:
Mozna blba otazka.. Ale nemuze to byt motorem ? Jaky mas ? Jestli mas moznost, dej tam jiny, aspon na zkousku.. Kdyz rikas, ze bez motoru to jde hladce, tak muze byt ten motor nejaky vadny nebo nevim.. jen me to tak napadlo..
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
jasny no.. zitra zkusim, jelikoz ted tu nemam 1,5 imbus nebo kolikatka to je..mam sami sezvejkany xD
ale motor sam o sobe jde hladce.. je to yokomo 35t.. je starsi..prisel mi s autem.. takze vlastne poradne nevim co ma za sebou a co ne..
EDIT: ale je preci blbost ze kvuli motoru to chodi prez zuby.. :idea:
Jestli si vyndal motor a nerachtaj ti samotný převody, tak už zbývá málo míst, kde je problém - styk pastorek a ozubený kolo, uchycení motoru nebo motor.
nejspis bude problem ve styku pastorek-prevodovy kolo.. tam to chodi prez zuby.. ale nechapu proc.. vule na zubech se snad jinak nez uchycenim motoru podle pastroku stelovat neda ne.. ?