Chtěl jsem se zeptat jaký servo dát na řízení k CC-01. za nějaký solidní peníze. Nehodlám dát za servo litr ale na druhou stranu Hexx tronic HK12 co jsem tam měl dal z ničeho nic good bye a to jsem s tím nejel ani nikde ve vodě.. a po pravdě vydržel defakto čtyři dny ježdění..
:-p Se divým , že by tak rychle odešlo , to bych ho reklamoval. Já jezdím MG už párl let a dostává pořádně zabrat a není problém. Máš na modelu nastavený výchylky , aby ti servo netlačilo přes maximum rejdu a nedostávalo zbytečně záhul ??
rotruck píše::-p Se divým , že by tak rychle odešlo , to bych ho reklamoval. Já jezdím MG už párl let a dostává pořádně zabrat a není problém. Máš na modelu nastavený výchylky , aby ti servo netlačilo přes maximum rejdu a nedostávalo zbytečně záhul ??
Servo mám osazený a díky pákám to je tak že mi nedotáčí. tzn naopak bych potřeboval výchylku trochu zvětšit. ale netuším jeslti to u vysílačky AX3 jde. Asi to vyřeším delší pákou na servu. Předtím jsem jezdil s obyčejným starým Robem a to vydrželo odhadem tak 10 dní ježdění. Pak jsem ho z toho vydělal a nahradil silnějším Hexxtronicem přeci jen Robe je určeno do letadel..
Co Ti na něm odešlo? Běžný letecký servo, i když je relativně kvalitní (vůle, přesnost, stabilita středu..) sem není většinou moc vhodný, protože často z principu (třeba plastový převody) nemá rádo rázy, má malou odolnost proti vodě, atd. Ber typ s kovovejma převodama a kul. ložiskama na páce, do mokra nějak přídavně zatěsni (nátěr plošňáku, utěsnění spojů a kabelu, O-kroužek mezi páku a tělo, případně kompletní opatlání plastidipem). Často se stává, že servo začne stávkovat až za nějakou dobu po vykoupání a stačí ho otevřít a vysušit. U běžných oblíbených "metal gear" serv HK, TowerPro, apod. se často stává, že vydrží výstupní oložiskovaná hřídel, ale další tenká předlohová hřídelka se vymačká v plastových domcích, takže to pak má na páce velkou úhlovou vůli. Obecně mnohem víc odchází serva na podvozcích jako axík, umístěná na tuhé nápravě, jednak je víc pod vodou, jednak často těžší auto, větší a těžší kola, tvrdší převod na servo.. U CC-01 bych se relativně levného Tower MG9xx nebál, ale s přídavnou izolací rozhodně. Taky je u CC-čka třeba dát bacha na zakusování homokloubů v plném rejdu. Stává se to, když nejsou konce kostí podložené v kamenech O-kroužkem, především na straně diferenciálu. Pokud se nepletu myslím, že je to v orig. návodu obráceně - O-kroužek u kola, což je spolehlivá cesta k ožvejkání náboje. Pak se jak pohon, tak i servo blokuje natvrdo.