eos píše:Mohlo by napovědět, když spočítáš, s čím ten zádrhel souvisí, podle otáček jednotlivých prvků pohonu. Často někde něco drhne "jednou za otáčku", tak postupně zkontroluj , jestli jde o otáčku kola (potažmo velkého kuželového kola v diferenciálu), nebo kardanu (= hruška v diferenciálu, výstupní kolo a hřídel převodovky), nebo vstupní hřídel převodovky. Pokud se to dá takhle identifikovat, víš aspoň, kde hledat problém. Možná by mohlo by jednoduše napovědět, kolik je těch "trhanců" na jednu otáčku kol. Pak už se to dá dopočítat z převodových poměrů.
Ještě bych Ti doporučil zkusit to s odpojenými kardany od převodovky. Tím spolehlivě zjistíš, jestli to je v převodovce, nebo ve které nápravě.
ahoj, taky mi to dělá něco podobného, nemám to teda ještě vyzkoušené za jízdy, ale při kontrole jsem otáčel kardanem odpojeným od převodovky, a asi na 1/4 otáčky mi to jakoby trošku drhne o zuby-"trhance", kardan mám sestavený správně a hrušky mám doražené až na doraz
je možné že se to pak za provozu srovná až se to trošku projede?
nebo to mám raději rozebrat a ještě jednou překontrolovat
nedrhne to moc, ale v prstech to cítím