Ano mas pravdu, slo by to riesit nastavenim vychyliek serva, to by ale zvacsilo polomer zatacania, co by som bol nerad.

Skusil som odmerat max uhol vytocenia predneho kolesa pri max preperovani kym este nedrhne o tlmic.

Nameral som priblizne 23°, co sa mi zdalo malo.
Kedze bez tlmica sa da koleso vytocit do podstatne vacsieho uhla,

rozhodol som sa tlmic presunut nad polnapravu.
K tomu som potreboval novy drziak na upevnenie spodneho oka tmica na polnapravu, vyrobil som ho zo 6mm hrubeho duralu a po demontazi originalneho upevnil do povodnych dier.

=0
Tym sa mi ale cely tlmic posunul cca o 15mm vyssie, takze som z 2mm duralu vyrobil medzikus na horneho oka tlmica cez konzolu na ram.

Po montazi tlmica do novej pozicie to vyzera takto - je to fotene pri max prepruzeni

Potom som odmeral uhol vytocenia kolesa a uz to bolo lepsie cca 35°

Tlmic s nicim nekoliduje, takze to tak necham, akurat to este rozoberiem a vyrabane diely zacistim a povrchovo upravim.



Inak som si vedomy zvyseneho namahania "homokinetickych" klbov pri max vytoceni kolies a budem sa musiet vyhybat velkemu plynu pri max vytoceni kolies, ostatne ani autam 1:1 to neprospieva :NO:
Keby boli v buducnosti problemi s "homokinetickymi" klbmi, mozno by stalo za to, vyrobit dvojite krizove klby, ako ma aj predloha 1:1.