Zdravím na a přidám svou zkušenost. Před nějakou dobou jsem dělal JEEPa a zkusil jsem udělat na přední nápravě tenhle systém zavěšení. Panhardka na modelu co se týká funkčnosti není žádnou výhodou. Někdo už to tu psal, že se nedocílí takové křížení jako s 3-linkem nebo 4-linkem, to můžu potvrdit.
Pokud se do toho někdo pustí, tak by asi měl podle mýho názoru dodržet 4 zásady aby to fungovalo (taky se tu o tom už psalo):
1./ všechny linky by měly být zhruba rovnoběžné s podélnou osou auta při pohledu shora

2./ panhardka by měla být co nejdelší aby se eliminoval příčný posun nápravy vůči rámu na minimum
3./ umístit panhardku tak, aby při běžně zatíženém modelu svírala s nápravou co nejmenší úhel (při pohledu zepředu) a to ze stejného důvodu jako v bodě 2.

4./ táhlo řízení (šťouchačka) by měla být pokud možno stejně dlouhá jako panhardka a s nápravou by mělo svírat pokud možno stejný úhel - pak by mělo řízení fungovat dobře i při křížení.
