Ta PÁKA o které asi mluvíte, je držák tlumiče. Abych to vysvětlil, mohl jsem to samozřejmě udělat tak, aby páka řízení do toho nešla, tím, že bych ho upravil, ale on ten doraz tam má svůj význam. Když jsem to odzkušoval, tak jsem se snažil, aby se páka řízení nedostala do jedné roviny s propojovacím táhlem. Co by to asi způsobilo nemusím vysvětlovat, zablokování páky, když budete mít silné servo, tak její deformace, v tom horším případě poškození serva. Takže to prosím neberte jako závadu, ale jako nutnost. Pokud se někdo rozhodne, ten rejd ještě zvětšit tím, že si tu upraví, je to jeho věc.
Maximální zatočení domku je teď takové, viz foto a myslím, že většině uživatelů to bude stačit.

TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.