mino621
Nově příchozí
Příspěvky: 19
Registrován: 02.11.2015 11:13

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 poslal som ti do ss ten nick
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Vecer to omrknem.

EDIT :
Dostal som sa k tomu skor, mas to hotove, kuk do SS.
Treba este jemne doladit poziciu socketu na aute, je kusok mimo. To uz zvladnes.

Jukneš se mi na ten náklad ja jsem se v tom stratil.
Absolutně nevím co je to Parent a kde co musí být, teoreticky to vím ale zamotal jsem se do toho jak amatér :D.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Jeep od Pathologa ;)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
TheSunCZ
Nově příchozí
Příspěvky: 20
Registrován: 17.01.2016 18:56

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Už se těším, až bude ten jeep hotovej, přeci jen sem s tím modelem strávil nějakou tu dobu :-) a ještě nejmíň jednou DÍKY že jste se ho ujali :-)
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog píše:Jukneš se mi na ten náklad ja jsem se v tom stratil.

Posli mi aktualny stav, pozriem sa na to. Inak uz som pisal, ze v class .XML vozika chyba TrailerLoad="true". Doplnil si to tam ?
Uživatelský avatar
Patholog
Přispěvatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:
Patholog píše:Jukneš se mi na ten náklad ja jsem se v tom stratil.

Posli mi aktualny stav, pozriem sa na to. Inak uz som pisal, ze v class .XML vozika chyba TrailerLoad="true". Doplnil si to tam ?

Ano doplnil
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Vecer to omrknem. Ked som robil prvu vlecku, tiez som mal tento problem. Vyriesil som ho neviem ako cistou nahodou, ostatne vlecky uz boli brnkacka.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
tak toto je priklad toho ze do hry patrí všetko :D je to sranda :D
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Patholog :
Mas to hotove, kuk do SS :
Obrázek
Treba este upravit auto, podvozok je cely zle, zadna naprava pruzi ako na Tatre, pritom je tuha, vpredu je tiez problem.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2460
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

This will be pretiest addon ;)

Work in progress by Max Dmitriev :)

Obrázek

Obrázek
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

otázka pro V12. hele ty seš na tohle šikovnej, nešlo by udělat jakoby novej typ cesty, byla by to asfatlka ale s texturou hlíněný cesty, nebaví mě to jak projedeš pár autama a pak jedeš jenom v bahně na uježděný cestě .... :-( pochopím to po trávě nebo tak, ale na hlíněný uježděný cestě by se náklaďáky měly bořit jen tam kde je "mud" nebo "tint" ikdyž ten je teďka nastaven u cest na "false"
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :

Kód: Vybrat vše

<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
   <Prebuild
      DefaultWidth="10"
      FlattenPart="1"
      HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
      LandmarkColor="(100; 90; 80)"
      LandmarkPart="0.8"
      Layer="2"
      RemoveTint="true"
   />
</OverlayBrand>

Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Ziadny problem. V MEDIA\CLASSES\OVERLAYS vytvor subor napr. dirt_road_paved a donho napis toto :

Kód: Vybrat vše

<OverlayBrand IsExtrudable="false" GenerateDust="true" Texture="overlays/dirt_road__d_a.tga" TextureHM="overlays/dirt_road__s_d.tga">
   <Prebuild
      DefaultWidth="10"
      FlattenPart="1"
      HeightmapOffset="hmoffset_dirt_road__uncmp_s.tga"
      LandmarkColor="(100; 90; 80)"
      LandmarkPart="0.8"
      Layer="2"
      RemoveTint="true"
   />
</OverlayBrand>

Podstatne je prave IsExtrudable="false" Nasledne by v dialogu overlayov mal pribudnut tento novy typ cesty. Vyskusaj a daj vediet. Takto som vyrobil strkovu cestu pouzitu v niektorych mapach, vyzeralo to celkom OK. Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.

Já jsem se vrtal v nastavení cest i v media kolem cest a zkoušel měnit různé hodnoty, ale nikdy nic. Příjde mi divní, že bych zapoměl vyzkoušet toto co si mi posílal, ale doufám, že jo, zkusím a pak dám vědět, moc díky.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Neprepisuj povodne v MEDIA.ZIP, ale na zaklade existujuceho si vytvor vlastny typ cesty, ten nasledne pouzi v mape.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše: Momentalne premyslam, ako by sa dala urobit simulacia snehu, ale tak, ze budem moct v mape mixovat sneh a ostatne existujuce tereny a samozrejme cesty. Nechcem to urobit tak, ako napr. mapa winter season ci ako sa to vola, kde autor snehom nahradil vsetko.


Tak to jsem snad už dávno vyřešil a použil ve své mapě TATA Story. (původní legacy version)

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“