Uživatelský avatar
Leprasol
RC Bůh
Příspěvky: 1456
Registrován: 25.11.2008 0:00
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Hele slušná práce bych řek...35. v Evropě, to není marný. A přesně jak píšeš, zkušenost k nezaplacení.
Podle fotek a videjí ten terén vypadá luxusně a docela drsně.
**Honza**
**Original since 1981**
**#RTRCZ team driver**
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Kde jsou fotky a videa?
bflmpsvz
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Radku nevadí, hlavní jsou zkušenosti a atmosféra, co bych za to dal :-)

Ale vypadlý saddle pack je blbá závada, to nasere. A je jasný, že v takové konkurenci jedna taková chyba pohřbí celý závod. Viděl jsem stupně vítězů a na druhém místě po Massimovi s fungl novým Spiderem byl 15 letý klučina s upraveným SCXem, který si to prý celé montuje sám, to je bomba!! V Rakousku nám povíš zážitky, jsem zvědav, vezmu si na to radši bloček, abych si vše důležité zapsal :-D

Já ještě trochu ladil a už na to asi kašlu a mám hotovo. Původní regl Hobbywing 1060 byl zcela nevhodný z hlediska jeho ovládání, tak jsem rychle nasadil AE-5 z Bombera. Naimplantoval jsem Katoniho a jeho regl napájím z 3S baterie zapojený na 2S, baterky jsme nakoupil 2600 a jede to s jednou hodinu a čtvrt. Pokud se baterka nevybije pod 11V, tak se zdá, že k nějakému enormnímu rozhození napětí na článcích docházet nebude. Když se to vybije do zastavení, tak už je rozdíl i 0,5V čemuž bych rád zamezil. Plastové traxxas kardany, které dlouho držely bez ujmy, jsem tady docela rychle zlikvidoval (jeden umřel, druhý je před smrtí), tak jedu notyra. Ořezal jsem kastlu podle italských standardů a jdu na věc. DIG od 3racingu tu stále mám nachystaný, ale jednak mám úplně děs běs z tolika vehementů a elektroniky v autě, že se mi úplně příčí tam k dvěma servům a dvěma reglům ještě třetí servo přidávat a navíc mu moc nevěřím z hlediska mechanické výdrže. Už teď do sebe ta zubová spojka zapadá s velkou vůlí a jsem trochu skeptický, co by to udělalo v zápřahu. Jinak ještě docela začaly protestovat do této doby velmi bytelné plastové axial beadlocky a začaly se tak nějak všechny na hliníkových hexech protáčet. Dal jsem úplně nové hexy, ale i tak na tohle plastové disky nejsou, a to jsou ty axíkovské z plastových podle mě asi nejlepší. Takže to bude chtít kov. Doufám, že ten závod přežijou a pak budu hledat alternativu. Možná zmenším rozbíhavost, na fotce je to jakési moc velké.

Už do toho asi nebudu vrtat a zkusím první ostrý závod takhle.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
raun
Přispěvatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

...kluci, dík za podporu a i slova útěchy:), ano bylo to docela drsný, měl jsem velký respekt z tratě a i těch ostatních jezdců.... v sobotu jsem na celé odpoledne před závodem vyrazil do skal trénovat s těmi nejlepšími, tam jsem viděl, že čím víc vím, tím víc se musím učit:), no ale zase jsem tam získal trochu jistoty navíc, protože se mi občas povedlo vyjet stejně to, co oni, když mi poradili jak na to:) DIG je absolutní NUTNOST, je víc potřeba než naviják, hned za DIGEM je winch down a teprve třetí je dobrý naviják:)

..bohužel se mi nepovedlo italské kamarády večer opít i když jsem dovezl na ochutnávku Jejínkovu slivovici a hruškovici, chutnala jim, ale na závody nastoupili v plné síle:)

stifii: ovládání winch down je pomocí dálky, třeba RC4WD, nebo té co má Žíla k navijákům...
odkaz na fotky sem dal už Swine, ale tady je ještě něco navíc:

http://scale11.altervista.org/forum/sho ... hp?t=67184

překvapily mně, ale nejenom mě, ty moje fiklý flat irony-držely a fungovaly velmi dobře, takže všechny chyby, které jsem udělal se daly přičíst mé neukázněnosti, prostě jsem neudržel moč v pravou chvíli :)
..fakt se těším na pokec s váma v Retzu:)
Naposledy upravil(a) raun dne 04.10.2016 8:05, celkem upraveno 1 x.
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

I tak blahopřeji, nějaký odkaz na video není?
bflmpsvz
Uživatelský avatar
raun
Přispěvatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

..asi to zatím zpracovávají, tak do zítřka nebo pozítřka bude:)
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Jojo už jsem si všiml, že ty italské tratě jsou vyloženě DIGoviny a bez něho to je fakt pasé, záleží na konceptu tratě no. Pokud bude někde velká hrana a kořen, jak třeba v Krnově, tak tě dig ani winchdown nespasí. Tyhle hladké skály jsou zas něco jiného. Ale krásný terén a vzhledem k tomu, v jakém svahu se to celé jelo, bych z toho měl velký respekt taky, zavání to velkým adrenalinem a ty získané zkušenosti z toho úplně čiší ... viděl bych to tak, že v 2018 bude šest nejlepších Čechů na startu, co? :mrgreen: Do Retzu chci přijet nějak rozumně, třeba kolem páté hodiny, ať je čas všechno probrat.


Tady kluci na italském foru našli výtečnou stavbu na spiderech zavěšených na trojúhelníkovém ramenu uloženém v otočném čepu. Na velkém trialu se to dost používá. Hodně poutavá stavba.

Link: http://scale11.altervista.org/forum/sho ... hp?t=49772

Obrázek

Obrázek
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Radku, výsledek super. Příště to určitě vyjde líp. A kdybys měl problémy s močí i nadále, tak řekni. Švagrová prodává zdravotnické pomůcky ;-) :-D

Ondro, ten pullpal bych takhle nedával, dej si tam radši nějakou gumičku, za kterou to vždycky zahákneš. Aby sis na rádiu nebrnknul o ovládání a neměl zadek u předku.
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Prosimtě nemachruj, zas tak silnej ten naviják není :mrgreen: :mrgreen:

Už jsem s tím pár hodin najezdil a tenhle problém nenastal ani jednou. Když do toho nechtěně brnknu, tak se to přitáhne ještě v rámci možností tak, abych to nezlámal. Abych navíjel stále, tak bych to musel držet a takový jelito snad nejsu. To by se mohlo stát možná na nějaké páteční noční expedici, kdy často ladím formu na sobotu :mrgreen:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Tak pak je to v pohodě, ale bacha, z každé swině jsou jednou jelita :-D :-D Ne, je lepší, když to je na tlačítka
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"
Uživatelský avatar
rc-vitek
Píšu hodně
Příspěvky: 1221
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: solnice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

sWiNe píše:
Tady kluci na italském foru našli výtečnou stavbu na spiderech zavěšených na trojúhelníkovém ramenu uloženém v otočném čepu. Na velkém trialu se to dost používá. Hodně poutavá stavba.

podobnej čep, jako měli třeba na Protosemě Sedláčkovi jsem vyrobil na ty svý trubky, přijde mi to o dost jednodušší a úspornější na místo než linky
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému
Uživatelský avatar
raun
Přispěvatel
Příspěvky: 253
Registrován: 22.01.2013 18:01
Bydliště: Praha

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

.tak jsem taky nastavil auto na Retz a nahodil novou kastli z buginy, je užší a mám ji vyklapovací a přišroubovanou, takže snad bude dobře držet:)

Obrázek
Obrázek

Taky jsem to dal trochu níž, nastavil tlumiče a vyměnil vložky v pneumatikách, lépe zprovoznil winch down, (pokud bude moci být při závodě použit-zatím platí zákaz, takže možná po zkušenostech z italie ho rakouský kluci povolí), naviják jsem dal na dálku,což mi umožnilo naprogramovat chod serva winch down.

snad nebude lejt:) zatím to ale v sobotu jistě vypadá na slušnou "zimu"
#RTR.CZ member and driver
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Ahoj, tak začnu jako první s reportem z rakouského Retzu a prvního širšího zastoupení v C3 kategorii. Pátek ve skromném počtu u ohýnku tři češi a tři rakušáci, ale sranda neskutečná, velice fajn posezení. V sobotu trošku zamrzelo zjištění, že nás v C3 pojede jenom šest (já, Leprák, Raun a Daniels, Chris a Ricci z Rakouska), ale co se dá dělat. Nachystané byly 4 sekce - 2x trophy (čistě na čas), 2x trial (penalta za doteky, naviják, couvání).

1. trophy sekce
Do závodu vystartoval jako první průběžně vedoucí Chris a docela se trápil, hodně navijákování, pak začal zmatkovat a strašně to zdupal a vykutálel se několikrát ze sekce a nabral hroznou dardu bodů, což nás přivedlo k pocitu, že je to fakt jako fest těžká trať. Radek jel druhý a bez risku to jel všude najisto s navijákem bez chyb, ale dost pomalu, což se ve výsledcích bohužel dost projevilo. Pak se ale nějak ukázalo, že některé místa jdou docela elegantně projet a s Leprákem jsme sice hned ze startu oba vynervování taky vypadli ze sekce, ale pak jsme to celkem s grácií hodili za poloviční čas.

2. trial sekce
Na první pohled jednoduchá, ale dost zrádná. V podstatě všichni jsme ji zdupali a všici se zbytečně kutáleli a sbírali zbytečné doteky. Ale pár hezkých průjezdů se povedlo a už nám rakušáci chválili naše vehikly, že nám to fakt jako fakčí. Honza v jedné zoufalé situaci předvedl epesní prácičku s digem a průjezd na čisto.

3. trial sekce
Jel jsem první s mým jakoby nejmíň upraveným autem a velice slušně i rychle jsem ji prolítl s jedním winčem, Raun pak taky a Leprák winč + couvačka, takže spokojenost. Danielsovi klekl motor a odstoupil, Chris dost chyboval.

4. trophy sekce
Spíše jednodušší a jako fakt taková rychlovka až téměř v rally stylu s jedním hodně záludným místem. Leprák málem padl ze skály, ale nakonec se z toho vywinčoval svépomocí a pohoda. Já letěl dobře a pak jsem se tam rozkutálel tak, že mi to komisař musel zachraňovat a dostal jsem reposition penalty + 3 minuty a bylo to v řiti. Radek hezky na jistotku a zároveň velmi svižně.

Suma sumárum:
1. Ricii (scx šasi upgradované karbonem, šnekové nápravy losi night crawler, dig)
2. sWiNe (viz pár stránek zpět, scx bez digu)
3. Leprák (hliníkové profi chassis + střeva z axialu, wraith dig)
4. Raun (pure spider)
5. Chris (karbon šasi, wraith dig, scx nápravy)
6. Daniels - porucha motoru (hodně modificated karbon scx)

Skvělý zážitek, adrenalin, hecovačka, popírání fyzikálních zákonů, souboj s nervozitou a vlastním egem (ne voe nepoužiju naviják, nejsem socka ... buch, miliarda kotrmelců a tři miliardy trestných bodů). Výborné koukat na hi-tech techniku v extrémním terénu v rukou opravdu šikovných jezdců. Skromně mohu říct, že jsme byli jezdecky s rakušákama naprosto srovnatelní a regulérně se s nimi můžeme měřit. Moje auto myslím dokázalo, že to jde i s pár úpravama finančně nenáročnýma a fakt to jako jelo dostatečně dobře. Bez digu jsem se na některých místech vymotal stejně a párkrát i lépe než kluci s digem, ale samozřejmě je supr ho v autě mít. Nic jsme nezničili, všem nám to drželo, až pak jsme začali docela prasit a dávat challenge po závodě a já za chvilu zlomil plastové céčko a o pár minut později Leprák povídá: "hele já už na to seru, takhle akorát něco zničím a teď už to nestojí za to" ... ujel půl metru a náprava mu visela pod autem s utrhlým linkem, ale banality. Opravdu výborná zkušenost a rozhodně v tom budem pokračovat. Trénovat budeme každou neděli na AST a trochu Rakušákům uděláme vítr ve výsledkových listinách, doufám. Fotky prakticky nejsou ale hodně jsem natáčel, takže přiložím co nejdřív videa, ať můžete srovnat co a jak kdo jel na kterých sekcích. Nebojte se toho kluci, je to skvělá zábava, pojďte se připojit!


Obrázek

Obrázek

Obrázek
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4836
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

Re: Pokec o extrémní kategorii C3

Hezkej report,je vidět že vás to bere,taky samozřejmě gratulace k umístění :FINE:

Zpět na „RC Adventure Scale Trophy - C3“