Ahoj, tak začnu jako první s reportem z rakouského Retzu a prvního širšího zastoupení v C3 kategorii. Pátek ve skromném počtu u ohýnku tři češi a tři rakušáci, ale sranda neskutečná, velice fajn posezení. V sobotu trošku zamrzelo zjištění, že nás v C3 pojede jenom šest (já, Leprák, Raun a Daniels, Chris a Ricci z Rakouska), ale co se dá dělat. Nachystané byly 4 sekce - 2x trophy (čistě na čas), 2x trial (penalta za doteky, naviják, couvání).
1. trophy sekce
Do závodu vystartoval jako první průběžně vedoucí Chris a docela se trápil, hodně navijákování, pak začal zmatkovat a strašně to zdupal a vykutálel se několikrát ze sekce a nabral hroznou dardu bodů, což nás přivedlo k pocitu, že je to fakt jako fest těžká trať. Radek jel druhý a bez risku to jel všude najisto s navijákem bez chyb, ale dost pomalu, což se ve výsledcích bohužel dost projevilo. Pak se ale nějak ukázalo, že některé místa jdou docela elegantně projet a s Leprákem jsme sice hned ze startu oba vynervování taky vypadli ze sekce, ale pak jsme to celkem s grácií hodili za poloviční čas.
2. trial sekce
Na první pohled jednoduchá, ale dost zrádná. V podstatě všichni jsme ji zdupali a všici se zbytečně kutáleli a sbírali zbytečné doteky. Ale pár hezkých průjezdů se povedlo a už nám rakušáci chválili naše vehikly, že nám to fakt jako fakčí. Honza v jedné zoufalé situaci předvedl epesní prácičku s digem a průjezd na čisto.
3. trial sekce
Jel jsem první s mým jakoby nejmíň upraveným autem a velice slušně i rychle jsem ji prolítl s jedním winčem, Raun pak taky a Leprák winč + couvačka, takže spokojenost. Danielsovi klekl motor a odstoupil, Chris dost chyboval.
4. trophy sekce
Spíše jednodušší a jako fakt taková rychlovka až téměř v rally stylu s jedním hodně záludným místem. Leprák málem padl ze skály, ale nakonec se z toho vywinčoval svépomocí a pohoda. Já letěl dobře a pak jsem se tam rozkutálel tak, že mi to komisař musel zachraňovat a dostal jsem reposition penalty + 3 minuty a bylo to v řiti. Radek hezky na jistotku a zároveň velmi svižně.
Suma sumárum:
1. Ricii (scx šasi upgradované karbonem, šnekové nápravy losi night crawler, dig)
2. sWiNe (viz pár stránek zpět, scx bez digu)
3. Leprák (hliníkové profi chassis + střeva z axialu, wraith dig)
4. Raun (pure spider)
5. Chris (karbon šasi, wraith dig, scx nápravy)
6. Daniels - porucha motoru (hodně modificated karbon scx)
Skvělý zážitek, adrenalin, hecovačka, popírání fyzikálních zákonů, souboj s nervozitou a vlastním egem (ne voe nepoužiju naviják, nejsem socka ... buch, miliarda kotrmelců a tři miliardy trestných bodů). Výborné koukat na hi-tech techniku v extrémním terénu v rukou opravdu šikovných jezdců. Skromně mohu říct, že jsme byli jezdecky s rakušákama naprosto srovnatelní a regulérně se s nimi můžeme měřit. Moje auto myslím dokázalo, že to jde i s pár úpravama finančně nenáročnýma a fakt to jako jelo dostatečně dobře. Bez digu jsem se na některých místech vymotal stejně a párkrát i lépe než kluci s digem, ale samozřejmě je supr ho v autě mít. Nic jsme nezničili, všem nám to drželo, až pak jsme začali docela prasit a dávat challenge po závodě a já za chvilu zlomil plastové céčko a o pár minut později Leprák povídá: "hele já už na to seru, takhle akorát něco zničím a teď už to nestojí za to" ... ujel půl metru a náprava mu visela pod autem s utrhlým linkem, ale banality. Opravdu výborná zkušenost a rozhodně v tom budem pokračovat. Trénovat budeme každou neděli na AST a trochu Rakušákům uděláme vítr ve výsledkových listinách, doufám. Fotky prakticky nejsou ale hodně jsem natáčel, takže přiložím co nejdřív videa, ať můžete srovnat co a jak kdo jel na kterých sekcích. Nebojte se toho kluci, je to skvělá zábava, pojďte se připojit!


