Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Aku konverziu si robil ?
Mal si pockat, kym Draconus dorobi to svoje veldielo. A az potom robit konverziu, aby to nebolo potrebne prerabat znova na jeho media a textury.
Apropo, pozri si postu :wink:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Blizi sa Dakar a Africa Eco Race, mal by som cosi vykuzlit. Tomeckova Tatra je pripravena, este treba pripravit peknu mapu. Napr. :

Obrázek

Vsimnite si hlboky piesok. Ani naznak textury bahna.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12, no107064 :

Nechápu proč řešíte nějakou kompatibilitu a jestli to je moc velký zásah, či nikoliv. Snad jedním kliknutím v JSGME zapnu mapu a jestli její autor zároveň mění vše včetně media.zip a pod. nikoho vůbec nezajímá. Má to v balíčku a hotovo. Po dohrání mapu zase jedním kliknutím vypnu a Spintires je opět jak když vyjel z továrny.
Jako když někdo ručně hledá soubory a přemýšlí co má kam nahrát, tak to jsme snad už dál ne?
Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA007007 píše:V12, no107064 :

Nechápu proč řešíte nějakou kompatibilitu a jestli to je moc velký zásah, či nikoliv. Snad jedním kliknutím v JSGME zapnu mapu a jestli její autor zároveň mění vše včetně media.zip a pod. nikoho vůbec nezajímá. Má to v balíčku a hotovo. Po dohrání mapu zase jedním kliknutím vypnu a Spintires je opět jak když vyjel z továrny.
Jako když někdo ručně hledá soubory a přemýšlí co má kam nahrát, tak to jsme snad už dál ne?

Tady tyto zásahy přes JSGME nejedou. JSGME přenáší soubory do nezazipnutých menia, ale tady potřebuješ vlastně další základní zazipnutý media a ještě změnit nastavení configu.xml, koukni se na mapy od VoTo nebo DesnisParis, má pak při tvorbě zcela volnou ruku, nic se s ničím neruší, mám jeho zazipnuá Media, TextureCache a MeshCache nahraná už tak měsíc v PC, přidány povelové řádky v config.xml to s tím voto1979
>
<MediaPath Path="Media" />
<MediaPath Path="Media.zip" />
<MediaPath Path="Media_voto1979.zip" />
<MediaPath Path="TextureCache.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="TextureCache_voto1979.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="MeshCache.zip" DoPrepend="true" />
<MediaPath Path="MeshCache_voto1979.zip" DoPrepend="true" />

a jede mi to normálně u ostatních map a změněné, vlastní textury u jeho map. Myslím že by se dalo odděleně použít i na různé části jedné mapy jako jsi měl něco podobného v tatastory, dokonce se domnívám že některé textury v jeho mapách jsou mi od tebe nějak povědomé, pravděpodobně čerpal ze stejného pramene.
Hrál jsem mezitím i v MP a nic se nedělo, v MP jela hra zcela v poho. Nijak se vzájemně neruší.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Korveťák:

Předně ahoj,

nesouhlasím s Tebou jen v jednom základním bodě: JSGME je naprosto jedno co přenáší. Takže přenese i zazipované soubory, které patří do jádra hry a to "jádro" prostě na potřebnou chvíli změní i s mapou. Teď jsem zrovna zjistil, že žádná moje mapa po cizích konverzích na latest stable nefunguje. Tak jsem upravil Tatra i TATA Story a udělal jsem to jak popisuji. Dle mne naprosto nejjednodušší způsob. I s mapou to autor připraví a po zapnutí mapy je vše změněné. Po deaktivaci je vše při starém. MP mě samotnému taky fungoval. Jediné mínus tohoto řešení je větší objem dat mapy. Ale nic zásadního.

Jasně VOTO - ten používá alternativní přístup. Pokud vznikne nějaká bohatá standardizovaná knihovna textur a pod., tak si asi ty řádky do configu dopíšeme. Težko si představit, že si každý autor map pojede vlastní knihovny a bude před instalací mapy nutit majitele, aby si něco někde datloval.

Edit: Aby nedošlo k nedorozumění. Já vycházím z předpokladu, že je cílem (postačí) ty jádrové zazipované soubory měnit. Pokud je cílem je zcela nahradit (což dle mne většinou není třeba), tak je VOTO řešení nezbytné.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA :
Treba urobit zmenu suboru Config.xml v AppData/username/Roaming/SpinTires. To JSGME bohuzial nedokaze. Preto mam taky velky odpor ku globalnemu rieseniu. Ja ako IT s praxou takmer 30 rokov nemam, no priblbli Yankies s tym problem mat mozu, ked su schopni susit zmoknute macky v mikrovlnke.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12:
Na změnu media.zip, TextureCache.zip a "toho třetího.zip" vystačí JSGME bohatě. Já víc ke změně vizuálu nepotřebuju a koukám, že VOTO taky ne.
Uživatelský avatar
korvetak
Přispěvatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA007007 píše:Korveťák:

Předně ahoj,

nesouhlasím s Tebou jen v jednom základním bodě: JSGME je naprosto jedno co přenáší. Takže přenese i zazipované soubory, které patří do jádra hry a to "jádro" prostě na potřebnou chvíli změní i s mapou. Teď jsem zrovna zjistil, že žádná moje mapa po cizích konverzích na latest stable nefunguje. Tak jsem upravil Tatra i TATA Story a udělal jsem to jak popisuji. Dle mne naprosto nejjednodušší způsob. I s mapou to autor připraví a po zapnutí mapy je vše změněné. Po deaktivaci je vše při starém. MP mě samotnému taky fungoval. Jediné mínus tohoto řešení je větší objem dat mapy. Ale nic zásadního.


Tata Ahoj,

mám jednu TATA Story nevím od koho v PC i na lates stable, ale jak budeš mít hotovou tvoji konverzi tak pošli odkaz, docela rád zavzpomínám na testy a ladění.

Jen mám trochu strach že JSGME není úplně ideální na vše. Dle mé zkušenosti, větší objemy dat vždy trochu rozhodí PC, u mě se to projevuje přinejmenším ztrátou nastavení volantu, někdy ztrátou textur (jedeš po mostě co není vidět kolem skal co nejsou vidět) a nakonec při pokusu o dohrání uložené pozice to hodí chybu a hru úplně vykopne, což je na odstřel po dlouhém několika denním snažení. Metoda více zip souborů je určitě náročnější na instalaci ale po zkušenostech stabilnější.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA :
Kua, v navode Ako instalovat kniznice VOTO je jasne napisane, ze treba modifikovat config.xml schovany kdesi v prdeli, ako som uz pisal. A to JSGME nerobi. Vychadzam z http://www.oovee.co.uk/forum/topic/1317 ... ntry100798
Naposledy upravil(a) V12 dne 22.11.2016 16:37, celkem upraveno 2 x.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Korvetak:

Ahoj,

zkušenosti Tebe jako hráče nelze přehlédnout. Mě se to stalo s JSGME jednou a podezřívám stále spíše "židli". Navíc nemám svoji verzi JSGME aktualizovanou aspoň rok. Mohla to být špatná verze. Princip programu je tak jednoduchý, že by to vychytat měli.

Aktuálně mám předělány na latest stable všechny tři mapy včetně textur a postupně to posílám na spintires.nl. (tam to ale nějak drhne, takže snad to do vánoc bude...)
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Demo na hlboky piesok :

[youtube]YlCRzW2OsOM[/youtube]
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12:

???
Jasně jsem popsal způsob řešení VOTA někde výše, tak mi prosím nevysvětluj co je zřejmé.

VOTO mění ten config jen proto, že chce mít paralelní sady.
Já je nechci (zákazník je nechce) a na potřebný čas přepíšu původní sadu *.zip (hra nic nekontroluje) a po vypnutí mapy s JSGME tam JSGME automaticky vrátí původní *.zip soubory.

Tedy mě stačí, aby klient uměl zapnout mapu s JSGME a bude mít vizuelní výsledek VOTO.
Naposledy upravil(a) TATA007007 dne 22.11.2016 16:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ked do configu nedoplnis cestu k novym suborom s parametrom DoPrepend="True", hra ignoruje niektore veci v tych pridanych suboroch. A o tom to je. Ked chcem zmenit bahno na sneh, alebo piesok, nemam inu moznost, ako pouzit prave DoPrepend="True" pre Texturecache_xxx.zip. Bez neho nezmenim texturu bahna (tiles_mud_flat__d_a.dds, tiles_mud__d_a.dds a env_decals_diffuse__d_a.dds) z blata na sneh a ani jeho vlastnosti, co sa tyka koeficientu trenia a odporu, ktory kladie pri pohybe. Vsetko ostatne je bezproblemove, toto ale nefunguje.
Existuje este jedno lepsie riesenie, ako pouziva VOTO - vypublikovat kniznicu na WorkShop. Podla vsetkeho ale neriesi problem s ignorovanim niektorych veci.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Diskuze je v kruhu. Naprosto nesouhlasím. Dokážu změnit barvu bahna, ale nedokážu mít více druhů bahna v jedné mapě. To jsem uvedl na začátku.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v12 chceš phoenixa dakar? :D

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“