Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Luki :
Nie, diky, s autami som na urcity cas skoncil.
Naposledy upravil(a) V12 dne 22.11.2016 17:33, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA :

Prave vykonany test zmeny textur bahna :
Pokial 3 textury bahna (tiles_mud_flat__d_a.dds, tiles_mud__d_a.dds a env_decals_diffuse__d_a.dds) nakopirujem do :
- prislusnych adresarov v Media, bahno sa nezmeni
- balicka, ktory vypublikujem na WorkShop, opat to nefunguje a bahno je povodne
- TextureCache_alt.zip a nemenim config.xml, bahno nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml, ale nepouzijem DoPrepend, bahno opat nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml a pouzijem DoPrepend, bahno zmenene

Preto ma velmi zaujima, ako dokazes zmenit bahno bez zmeny config.xml v AppData.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:TATA :

Prave vykonany test zmeny textur bahna :
Pokial 3 textury bahna (tiles_mud_flat__d_a.dds, tiles_mud__d_a.dds a env_decals_diffuse__d_a.dds) nakopirujem do :
- prislusnych adresarov v Media, bahno sa nezmeni
- balicka, ktory vypublikujem na WorkShop, opat to nefunguje a bahno je povodne
- TextureCache_alt.zip a nemenim config.xml, bahno nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml, ale nepouzijem DoPrepend, bahno opat nezmenene
- TextureCache_alt.zip a zmenim config.xml a pouzijem DoPrepend, bahno zmenene

Preto ma velmi zaujima, ako dokazes zmenit bahno bez zmeny config.xml v AppData.


Chápeš! Že to změním přímo v původním TextureCache.zip, který je součástí Spintires? Prostě ho zaměním za soubor TextureCache.zip s upraveným obsahem a k tomu mi lehce dopomůže JSGME aniž by hráč cokoliv tušil? Nic do adresáře media za tímto účelem neexportuju. Prostě JSGME přenáší všechny tři *.zip soubory (upravené s původními názvy) plus klasický adresář media s podadresáři dle zvyklostí, kde je mapa a zbytek.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

OK, uz tomu rozumiem. Takto sa naozaj da poriesit vsetko bez zasahov do konfiguracie.

EDIT 1 :
A to akoze potom chces distribuovat tie pozmenene subory, ktore obsahuju 90% povodneho krabicoveho obsahu ? To zrejme nebude v sulade s EULA, kedze tam sa pise nieco o zakaze zmeny povodnych veci a ich redistribucii.

EDIT 2 :
Inak nahrada za JSGME :
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=171956
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12:
Jelikož jsem všechny mapy udělal na kradeném editoru v době, kdy uživatelské mapy nebyly povoleny, tak mne Eula fakt netrápí.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Aj to je pohlad na vec. Pretoze iba vdaka "ukradnutemu" editoru a nim vytvorenym mapam je hra stale ziva.
TATA007007
Nově příchozí
Příspěvky: 88
Registrován: 04.05.2015 10:59

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12:
V posledních týdnech se mi Spintires na Steamu několikrát updatovalo bez zjevných změn na hru.
Teď jsem zjistil, že najednou nedokážu na svých mapách projet místy, které byly vždy bez problémů. Narážím na "neviditelné bariéry", které způsobuje nesoulad vizuální velikosti modelů DLC ROCK 01 až 03 s definovaným tvarem těchto dodatečných modelů. Jedu 5 i 10m od těchto modelů a tvrdě narazím. Neuměl bys opravit definici těchto objektů nebo zjistit co se děje?
Pořád je možnost, že je chyba někde u mne ale nevím kde.
Díky předem.
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

TATA007007 píše:V12:
V posledních týdnech se mi Spintires na Steamu několikrát updatovalo bez zjevných změn na hru.
Teď jsem zjistil, že najednou nedokážu na svých mapách projet místy, které byly vždy bez problémů. Narážím na "neviditelné bariéry", které způsobuje nesoulad vizuální velikosti modelů DLC ROCK 01 až 03 s definovaným tvarem těchto dodatečných modelů. Jedu 5 i 10m od těchto modelů a tvrdě narazím. Neuměl bys opravit definici těchto objektů nebo zjistit co se děje?
Pořád je možnost, že je chyba někde u mne ale nevím kde.
Díky předem.

že by zase nějaký útok ... spíš bych čekal, že by mohli vrátit zpátky funkci kousků bahna, přední vlnu atd... což je úplná banalita, když to předtím fungovalo a najednou to někdo jenom vypnul.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v12 skušal som mapu iceroad v mp s kamošom je užasna ale jedne problem.. ak sa kamoš preboril pod lad tak mne ukazovalo stale ze lad je cely a nemohol som ho vytiahnut
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

DLCrocks som neupravoval. Hral som sa ale s ladom a zasnezenymi stromami, to mohlo sposobovat aktualizacie hry - aktualizovala sa kniznica objektov. Netusim, kde moze byt chyba. Pozriem sa na to.

EDIT :
Prave som to skusal na mape Geocaching III, ziadny problem sa neobjavil, pritom v tejto mape mam urobene nieco ako skalne mesto v Adrspachu - same dlcrocks a medzi nimi fakt uzke cesticky a zopar tunelov. Vsade som normalne presiel. Moj meshcache ma datum 3.3.2016, takze ten sa neaktualizoval.

[youtube]V-Ows0lp4WQ[/youtube]
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:

to oovee nezeby bolo rado aku ma hru jedinu na trhu.. ale ach..
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

lukino343 píše:
V12 píše:O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:

to oovee nezeby bolo rado aku ma hru jedinu na trhu.. ale ach..

To je jako Word of Tanks .... prděly na hráče, všechno placené, dokonce i podkaliberní munice, co výstřel to reálné peníze .. hráči si stěžovali na všechno a oni nic ... pak přišel War thunder co by ve všem lepší a najednou WoT už začalo reagovat opravovat, munice najednou nebyla placená za reálné peníze ... hodně se to zlepšilo, ale je to pořád oproti War Thunderu o X generací dozadu a na tom jejich enginu, už není šance udělat do budoucna co má WT v již dávno.

Kdyby byla konkurence Spintiresu a byla lepší tak to by se ze strany oovee děly věci ... myslím, že by jsme se nestačili divit.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

no107064 píše:
lukino343 píše:
V12 píše:O tomto probleme viem, bohuzial zatial neviem, ako ho odstranit, pretoze je to problem hry ako takej. Tu mapu treba hrat iba v SinglePlay rezime. Je to zrovna to iste, ked nalozis kamene, prevezies ich, vysypes ich, prepnes sa do ineho auta, vratis sa do povodneho a prave vysypane kamene tam nebudu. Aj som to nahlasil ako bug, no Oovee sa ani neunuvalo odpovedat. Prave preto je to iba testovacia verzia :evil:

to oovee nezeby bolo rado aku ma hru jedinu na trhu.. ale ach..

To je jako Word of Tanks .... prděly na hráče, všechno placené, dokonce i podkaliberní munice, co výstřel to reálné peníze .. hráči si stěžovali na všechno a oni nic ... pak přišel War thunder co by ve všem lepší a najednou WoT už začalo reagovat opravovat, munice najednou nebyla placená za reálné peníze ... hodně se to zlepšilo, ale je to pořád oproti War Thunderu o X generací dozadu a na tom jejich enginu, už není šance udělat do budoucna co má WT v již dávno.

Kdyby byla konkurence Spintiresu a byla lepší tak to by se ze strany oovee děly věci ... myslím, že by jsme se nestačili divit.

konkurenciu robim ja a moj tím :) ale hra bude az minimalne o 2 roky v bete ..
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Oovee prdi na vse od zacatku - od ty doby co koupili od Kopavela prava na hru .... :/ Jen diky ochote a obetavosti mnoha lidi a Kopavela je to ted aspon ve stadiu v jakym to je ... ;) Az Kopavel dodela konverzi na konzole tak zase zacne vydavat updaty i pro PC verzi - vydrzte ;)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“