ROZVODOVKAZapeklitá situace pro mnoho náklaďáků. A u Vejtřasky je to tuplem. Ona má totiž jaksi vývod pro každou nápravu extra 
a k tomu ještě na naviják. Zatím jsem pořešil pohon pro nápravy. Cílem bylo, aby se všechny výstupy točily stejným směrem
stejně jako u originálu.
  
Kola jsem zkusil plastová, ale jedno kolečko nevydrželo po prvním stoupání. Kovový pastorek z planetové převodovky prostě 
"vykousl" při záběru 2 zuby. No je tam modul 0,6 tak se není vcelku čemu divit....ty zuby jsou opravu malé.
Zkusil jsem vytisnout kolečko z Carbon-fíbru a zatím drží. Nicméně už mám připravená kola železná, tak až lehne i tohle, vyměním je všechny.
Sesazení převodovky s motorem a osazení do rámu bylo plné napětí, jestli to tam sedne. Musel jsem to v rámu upravovat
a párkrát posunout, ale nakonec se to tam vešlo. Maketu motoru jsem pak ještě přiřezával, aby tam šlo i servo řízení,
kabely a další drobnosti. Pak už se jen čekalo na kardany.
  
A když už jsem měl ty kanystry, tak jsem na ně stvořil i klec. No snaha byla  8) 
Je to pájené z měděného drátu 1,5mm a malá uchytová oka jsou z plechovky. Bužírkou drátu jsem imitoval
ochranné "molitany" proti odření kanystrů.
  
  
Na podvozku to vypadá už docela dobře. I jsem se trochu bál, že se tam nevejdou.
  
BLATNÍKYKonečně  :lol:   Prostě Vejtra bez blatníků není Vejtra.  Na tomhle autě se mi líbí to, že ať přidáte jakoukoli z jeho součástí, 
je tam krásně vidět a model se mění pod rukama. 
Díly jsem zčásti vyřezal z PSH a zčásti vytiskl. Hlavně kvůli detailům, které by se dělaly obtížně, ne-li vůbec.  
   
   
Po zástřiku plničem
   
Ještě jsem dodělal pantíky na přední kapotu z pocínovaného plechu od plechovky
  
A usazení kabiny i s blatníky na rám ..... teď už je to Vejtra 
  
  