No sice jsem doufal, že se mi zvětší prostor pod nápravou a kardany nebudou tak na ráně ale ve finále ten rozdíl není tak velký.
Taky jsem zjistil, že nemůžu použít žádný upgrade náprav co mam od Slicka na starých nápravách. Takže me časem čekají heavy duty CVD a těhlice s ložisky.
Pak jsem potkal výprodej rámů. Elektroniky (plánoval přechod na 3S baterku) a dalšich dílů.
Stručně řečeno najednou jsem měl doma na stole hromádku dílů:
-Xtra Speed Aluminum CNC & Alloy Complete Assembled Front Axle For Axial SCX10 / II #XS-SCX-1XE
-Xtra Speed Aluminum CNC & Alloy Complete Assembled Rear Axle For Axial SCX10 / II #XS-SCX-2XE
-Gmade XD Piggyback Shock 103mm 4pcs
-3K Carbon Fiber Metal Casting Chassis Beam Rock Crawler Car Frame
-JX servo DC5821LV 21KG Full waterproof
-Carbon Fiber Battery Mounting Plate
-TenShock 1750KV 6 Pole Sensorless Brushless Motor
-Ezrun MAX10 ESC (2-3S)
-Baterky Zippy 3S 8000mah
-AX2 2 Speed Transmission
-Nové 12mm kardany od Slicka (mstechnology.cz)
-Stavitelná uložení tlumičů od Slicka (mstechnology.cz)
-chladič RCAWD

No a disky INJORA 90047 1.9 Beadlock s cinskejma 110mm Super Swamperama jsem si vzal ze stareho auta. Z něj si beru i boudu Chevrolet Silverado od Proline.

Posledniho pul roku to tak nejak skladam dohromady. Planem je stylizace do podoby Prerunner.

Karbonovej ram je asi o 6mm širší, takže body posty jsou na trochu jiném místě. To po pár pokusech vyřešila 3D tiskárna.
Jelikož Slick udělal své kardany většího průměru než je standartem, tak jsem musel upravit model kryt spuru. Vejít se se stěnou krytu do mezery 1,3mm byla výzva ale povedlo se a model je u mě na thingiverse. https://www.thingiverse.com/thing:2775925

Baterky jsem omylem vzal omylem jinej tip, takze carbon plate bylo razem jaksi malé. Takže jsem zase zapnul cad, objednal desku karbonu a trochu tisknul. Takže teď už mám iak přidělat i ty mé nestandartně velké baterky.
Malý přehled zatím tištěných dílů:





Standartní SCX10 rozvor 313mm vypadal s boudou Silverado divně. Stejně tak krátká nástavba Takže zadní náprava šla dozadu o 15mm a budu prodlužovat rám o 60mm. Linky jsou klasika. M3 závitová tyč, AL profil pruměr 8mm se stěnou 1mm, izolační páska a plastové kloubky.
Tlumiče mám upevněné pomocí Slickových stavitelných uložení. Vpředu klasicky do věží tlumičů Vzadu je mám přidělané rovnou na rám. Zadní náprava takhle moc hezky kříží.
S předkem si ještě budu hrát. Teď si musím navrhnout vertikalní držák serva na nápravu.


Pak bude na řade svaření dalšího nerez rámu.
Celá galerie projektu: https://photos.app.goo.gl/uW298fPyt7qSRCXb7