Od začátku jsem měl představu, že se pokusím udělat některé věci v podobném principu jako u velkého auta. A krásný příklad je nádrž / baterie. U krátkého JK je nádrž tak jako u TJ pod podlahou kufru. U dlouhého JK je pod podlahou spolujezdce a vzadu je jen koncovka výfuku - kterou ladiči většinou předělají a dozadu dají přídavnou nádrž, nebo nádrž na plyn a tak... Takže u autíčka jsem tento jinak nevyužitý prostor chtěl využít na baterii. Bohužel se tam ale nevejde hlavní baterie, ale pouze přídavná (naviják...). Každopádně jsem si chtěl vyzkoušet udělat na baterii vodotěsnou a odolnou "nádrž". Navíc je toto umístění pro přídavnou baterii přímo ideální, díky těžišti.
Baterie pro naviják je pouze malá. Nádrž jsem udělal z 2mm PSH, protože jsem ji chtěl opravdu bytelnou. Matičky jsou přilepeny pryskyřicí.
Víko je z nerezového plechu 0,6mm, šroubky M3 nerezové. Mezi víko a hrany krabičky přijde silikonové těsnění.
Hlavičky šroubů by ale takto příliš trčely a byly tak náchylné k zadrhávání a podobně. Proto je na víko ještě přilepeno pryskyřicí PSH, abych tak šrouby zapustil. Nádrž přijde pod podlahu kufru, mezi rám, nápravu a nárazník.
Nad zadním nárazníkem usilovně dumám a zatím si spíš lámu hlavu, než že bych už měl nějaké řešení :|
Co se "nádrže" týká - tento pokus s PSH dopadl sice dobře, ale nakonec jsem došel k názoru, že pro příště bych ji raději udělal celou z nerezu...