Tak jsem na autíčku makal docela dost, ale nikde to není vidět :lol:
Jednak jsem dodělal uchycení předních podběhů ke karoserii (nakonec tato varianta...) a karoserii konečně oddělil od šasi. Předělal jsem hnací systém a tlumiče s pružinami a kardany. Co je super, je že model má konečně tu správnou rychlost (byl jako šnek) a všechno funguje. Co už je ale horší, že ta převodovka na motoru (HPI) dělá kravál... To je neuvěřitelný, já snad nebudu mít normální auto :| Zkusím ji rozebrat a přijít na to proč to zatraceně dělá...
Na karoserii skáču od jedné drobnosti ke druhé, protože musím vždy čekat až každá drobnost zatvrdne. To je nekonečný... Co mne ovšem zcela znechutilo - tunel s řadící pákou. Je to vyřezané z původního interiéru, ale z boků byly veliké díry. Ty jsem zaplnil PSH, které jsem přilepil modelářským lepidlem na plasty a z obou stran jsem spoj ještě pojistil rozpuštěným PSH (kaše z PSH v toluenu. Některé spoje PSH takto vyztužuju abych měl jistotu a drží to pak opravdu fest). Nechal jsem několik dní vytvrdnout, pak překitoval autotmelem a po vytvrdnutí přebrousil a přestříkal plničem. Výsledek byl perfektní (foto jsem tu začátkem listopadu dával).
Co mne ovšem zcela šokovalo je to, že se ten mizernej krám po dvou měsících rozpadnul!!! Na jedné straně samovolně praskl spoj mezi PSH a plastem! Celkově ty vlepené díly z PSH přestaly držet v tunýlku. Ten díl mi ležel dva měsíce na stole, aniž bych se ho dotknul a najednou tohle, no nechápu... :-(
Dnes jsem dělal zadní sedačku, která je částečně opět z původního interiéru a zbytek je dodělaný z PSH. Po té hrůze co se mi stala s tunelem jsem se rozhodl pro jiný způsob lepení. Lepím to k sobě vteřinovým lepidlem a zevnitř zalévám tavnou pistolí. Zvenku pak budu muset tmelit (abych docílil dobrých přechodů a oblých ploch) a zkusím použít nový tmel co jsem si přinesl. Je to Miliput, dvojsložkový tmel. No uvidíme... Snad to nebude zase průšvih :roll:
