Langos píše:Tak to vypadá hodně dobře, to chci pod stromeček :-D .
Hele na co jsou ty L profily, co jsou na vizualizaci a kotví se ze shora do nápravy a jdou dolu do prostoru kde se uchycují linky a tlumiče?
Ještě k těm CVD, ty od "topcadu" , tento rejd nedají a musí se vyměnit? Nebo se při této úpravě dají použít?
Asi se u tebe Patte zastavím a okouknu to :-D :-D
Davčo ty elka jsou na chycení tlumičů nad nápravou. Jak píšeš je to elko chycený jedním šroubem zezhora do dírky v nápravě kam všichni serem červíky aby se do nápravy nedostal bordel a dole je to elko s dírou kterou prochází šroub co drží link na nápravě. Jestli nechceš úplně max rejd na trial, tak ti ty topcady budou stačit, ale ty axialácký to pustí úplně do maximálního rejdu. Ale bacha aby jsi dosáhl max rejdu musíš buďto rozšířit hexem nápravu aby ti guma nedrhla v max rejdu o link, a nebo jak jsem to udělal já uchytit linky na nápravě blíž ke středu nápravy.
Co mám zkušenost s CVD od topcadu tak v axialáckejch domkách řízení jak plastovekch, tak alu moc dobře nesedí a musel jsem je centrovat podložkama a i tak to nebylo to pravé ořechové, a tak jsem k nim musel koupit domky a cečka taky od topcadu aby to za něco stálo (ty topcaďácky céčka a domky mám na prodej). S axialáckejma CVDčkama nebyl žádnej problém a dají větší úhel jak jsem už psal. No a tyhle Slickovo domky a céčka jsou vyrobený právě na axial origo CVD, takže bych do nich investoval. Na
http://www.asiatees.com jsem je sehnal přes kámoše za 7 kil.