Takže jsem:
- ukotvil motor a převodovku - ještě to trošku posílím ale zátěž, jakou to auto zažije to ustojí
- koupil motorek a převodovku pro šroub (mig400 a převotovka z mp-jet)
- koupil pružný hřídel, kterým spojím převodovku a tyč co nese šroub (z vykuchaného náhonu z mp-jetu, průměr 4mm/M4). Pružný hřídel se ještě musí zkrátit. vedený bude v teflonové trubičce, aby mi nevydřel něco v autě.
- koupil šroub (zatím pravý graupner 55mm ale do budoucna chci mosazný)
- objednal prodlouženou hřídelku na výstupy z rozvodovky (prodloužená kvůli těsnění, snad bude hotová během týdne). až bude hřídelka, budu moct dokončit "dno" loďky, které bude celkem složité, abych zabudoval vodotěsně rozvodovku
- koupil a částečně i zabudoval guferko, které bude těsnit náhon šroubu. Jinak ten náhon jsem chtěl původně použít z mp-jet, ale překopu si ho tak, že v interiéru bude hřídel uožená v kuličkových ložiscích a u šroubu bude zavěšená na zkráceném zbytku tubusu z původního náhonu. Jediné, co mně u tohoto konceptu zatím malinko trápí je to, jak dobře zachytit dopřednou sílu od šroubu a přenést ji "do lodi".
- spáchal nějakou kosmetiku na předním "plechu"
Teď ladím pozici různých komponentů, abych využil prostor který mám, ale v některých místech bude třeba ustoupit z přesné kopie původního auta a trošku přizpůsobit interiér.
Furt je co dělat...
Fotky níže.
Těsnění náhonu šroubu

pohon šroubu

na první pohled beze změn

bez vrchu už je cosi vidět

pohled na plánované rozložení komponentů pohonu


něco zespoda


žebrování na předním plechu

pružná hřídel v teflonové trubičce
